ZeHRAa Firdevssaim valla cnm ona hiç gitmedim ama iy şeyler duymadim hakkında nekadsr doğru bilmiyorum ama nazan hanim gidiyorum ve cok memnun kaldım ve ikiz gebeyim
Firdevssaim ZeHRAa saglikli sihhatli kucagmza aliriz hepimiz insAllah kararsizim Allahim hayrlsndan nasip etsn 1 ay sonra bakalim hangi doktra gidicem tesekurler
Papatyali Yusufveannesi merhaba canım 🙋🏼♀️ Bende Defalife Arif denize gideceğim ve değişmek istemiyorum artık 🤦🏼♀️ Doğumun nasıl oldu hastaneden memnun kaldın mı hemşireler ebeler vs nasıl davrandı ?
Yusufveannesi Papatyali canım kesinlikle Derya hanımı tavsiye ederim Doğumda hemşireler bni çok rahatlattı ameliyatım bitine kadar sohbet ettiler bnle ☺️
Susamtanesii Firdevssaim eğer yaşam hastanesini tercih edeceksen şiddetle şahin korkmazı tercih edin derim canım
Brcesresl Kadın doğumda kesinlikle erkek doktoru tavsiye ederm benim doktorum ibrahim özdurak şimdi özel klinik açtı çok memnunum çok ilgili 2. Bebegime hamileyim ona gidiyorum tavsiye ederim 👍🏽
Brcesresl Kadın doğumda kesinlikle erkek doktoru tavsiye ederm benim doktorum ibrahim özdurak şimdi özel klinik açtı çok memnunum çok ilgili 2. Bebegime hamileyim ona gidiyorum tavsiye ederim 👍🏽
Yurda44 Ben de sevgi hastajabesinde ummu gulsum ucar a gidiyorum daha sonra o hastahaneden ayrıldı sultana hastajabesinde göreve başladı ben de doktorumdan memnunum ama sadece sıra gelmesini çok bekliyoruz ben de bu yüzden doktor degistirmek istedim ama her yer öyleymis
Adu90 Ben Melek Ekici yi şiddetle tavsiye ederim. İlk doğumumu da o yaptırdı. Birkere giden vazgeçemiyor. Okadr merhametli temz kalpli ki .. sanki ablam gibi o sıcaklığı hastalarına veriyor. Özel muayenesi var.
kasimpati Firdevssaim ben şu anda medical parkta Hatice Soydinç’e gidiyorum. 4. haftamızda öğrendik 8. haftamızdayız. Şimdilik memnunuz, pazar günü bile aradım bişey sormaya hemen açtı. İlgili birine benziyor.
Kaplan_ NCR Hastanesi'nde Dilara Basat'a gidiyordum ben. Hem çok tecrübeli, hem gerçekten iyi bir doktor. Özellikle riskli gebeliklerde gerçekten bir uzman ve çok iyi bir şekilde güven veriyor hastasına. NCR hastanesinde yangın çıkınca, 1 hafta sebebiyle hastane kapatıldı. Ama hastanede yangın çıkması, hastaneye olan güvenimi kırdı. 45 bebek varmış yeni doğan servisinde, aniden boşaltıldı hastane. Sürekli o bebeklerden birisi, benimkisi de olabilirdi diye düşündüğüm için çok gerginim. Doktorumu çok sevmeme rağmen, doktorumu değiştircek gibi duruyorum. Beta Life-Arif Bey'in methini çok duydum, aynı ilgi ve uzmanlık onda da mevcutmuş. Ancak evime çok uzak olduğu için düşünmedim hiç. Hastane güzel ama. Hatem, Yaşam, Sevgi Hastanesi gibi hastaneleri beğenmiyorum. Doğum için hastanede kalacağın düşünüldüğünde odaları çok kötü durumda. Yarın Medical Park'ta Abdullah Göymen'e gideceğim. Çok övdüler, ancak henüz bilemiyorum. Yarından sonra tecrübelerimi paylaşırım. Doktor seçimi meselesi kişiden kişiye değişiyor. Bana güven veren bir doktor, size güven vermeyebiliyor. O sebeple şunu demek isterim. Medical Park-Konukoğlu-Beta Life. Bu 3 hastaneden birisinde doğum yapmaya çalışın, odalar temiz ve ferah.
Asya_2402 Kaplan_ benim doktorum da medical Park’ta Abdullah hoca çok memnunum başından beri takibimi yapıyor tecrübeli ve samimi.tek sorunumuz telefonda çok kısa dönüyor rahatlıkla arayamıyorum