ZeHRAa parlaklik var dedi benm icim rahat dedi ben biraz pinpirikliyim ya ondan baktim biraz sertlesti falan samimiyetine inanmadim yoksa konuskan bir bayan detayli anlatur ama samimi deil onu sezdim ondan doktorsuz kaldim icim el vermiyor tekrar gitmeye nazire hanim var o nasil bilgnz varmi