arzubldk bence hiç gerek yok o kadar para vermeye. Bu hastane çıkışı sektör haline gelmiş baya aynı kalitede tulumlar takımlar her yerde dolu… ben sade şatafatsız alt üst zıbın takımı aldım, h&m de çok güzel modeller var şapkasına kadar kombinleyebiliyorsunus. battaniyesini ayrı aldım yaz bebeği olacağı için müslin battaniye aldım cigit.com’dan inanılmaz güzel tavsiye ederim. Ayrıca isimli tulum şapka eldiven üçlüsü de satılıyor bunlarda 10lu setlere nazaran çok daha uygun :)