Lcw, de facto, e bebek ve h&m’den 40, 50, 60 gibi fiyatlara 5′li hastane çıkışı ve 0-3 ay kıyafetlerini aldım. Hepsini belki bir kere giyecek, zıbınında ismi olmazsa bana darılacağını sanmıyorum. :) Annemden duymuştum, “Çocuğun yediği helal, giydiği haram.” diye. :)