Mumyy arzubldk ilkinde 3 tane 10lu takım almıştım şimdi 2. Gebeliğim 10lu almayı düşünüyordum annem falan gerek yok boşuna o kadar para vermeye dedi vazgeçtim ama oglumdan zaten bir sürü battaniye falan var
Girlsmomm arzubldk Bi tane 10 lu alıp gerisini 5 Li aldım ben zaten Haziran bebeği çok sıcaklarda sade zıbınla durur gündüz
Girlsmomm arzubldk ben 3-6 da aldım biraz erken büyüyorlar zaten kilolu olursa yenidoğan pek kullanamaz diye hepsini 0-3 almayın bence