Pinar1234- ya benim de sancım var sol kasığımda akıntımda arttı vajinada dolgunun ve çatı ağrım var oturup kalkarken veya pozisyon değiştirirken. Ama ağrım sürekli var böyle adet ağrısı gibi. Belirli bir sürede bir gelmiyor hep sürüyor yani. Bebeğim de çok hareket ediyor sizce benim de doğumum başlamış olabilir mi 35+3üm ?