Ayseyavuz Pinar1234- bnmde oyledi suyumu ptlattilar yanlslkla yoksa eve gnderceklerdi snra sancı verdiler 2 saat sonra bbgimin kalbi durdu acil sezeryana aldılar dikkat et cnm
Pinar1234- Ayseyavuz allah korusun yarabbim dua edin bemde ediyorum insallah sağ sağlim aliriz kucagimiza 🙏🙏🙏
Melek96 Pinar1234- sadece ağrınız mi var suyunuz yada kanama oldu mu şu an benimde çok sancım var kasıklarımda sancı geliyor ama hemen geri gidiyor suyum yada kanamam olmadı
Bademmmm Ayseyavuz bende de kist var Yumurtalık ta 10 cm baya büyük 37 haftalığım sanırım sezeryan olacağım çok sıkıntılı bir durum benim ki hem kist hem bebek alınacak bide kist patoloji ye gidecek korku hatsafhada
Ayseyavuz Bademmmm Geçmiş olsun bı yerde duymstm bu durumda olanların kisti bebekle birlikte alına biliyos dye inşallah saglkli dgum ve bebeğiniz olr insallah
Melek2654 Pinar1234- su nasıl geliyor tutabilmek mümkün mü acaba ben suyum mu geldi idrar mı yaptım bilemiyorum gece 😢
Pinar1234- Melek2654 ben de hic takip edemedim hastaneye geldim açılma vardi 2 cm allatan muayne edince kan geldi ve kanlı sular geldi yürüdükçe falan sonra patlattılar suyumu heralde ben sancidan hicbirsey hatırlamıyorum 😂😂