limonluchescake 39+0 ım ben dee benim ilk hamileliğim ama bildiğim kadarıyla düzenli geliyo ve geçmiyosa doğum başlangıcı oluyo bel ve kasıklarda var mı bisey? Bir de bi duş alın hala aynı şekilde devam ediyosa kesin doğum sancılarıdır doktorunuzla iletişime geçersiniz