Bilincliebeveyn limonluchescake pozisyon değiştirmeyle geçen sancılar yalancı sancı demişti doktorum bana, hem de sıklaşıyorsa sancıların doğumun başlıyor olabilir
limonluchescake Bilincliebeveyn pozisyonla gecmedi canım. İlk defa oldu. Süreler uzun ama sürekli. Bakalım ben de heyecanlıyım. Ama cok dayanılır sancilar değil gibi🙈
limonluchescake Gulcannnn eveett evet var seffaff. Ama ben doğum belirtisi değildir diye önemsememistim
Gulcannnn limonluchescake bana da arkadaşım söylemişti onun doktoru öyle demiş sancın varken şeffaf akıntın varsa doğum belirtisi diye n’aptınız devam ediyor mu sancılarınız kasılmalarınız
limonluchescake 2prensannesi06 gelmedi hayatım. Seffaf bir akıntı var. Ama belime ağri girdi ve sancim var. Bakalım nasıl olacak
limonluchescake Seyda2021 tamam ben de öyle düsündüm canım. İnsallah dayanabilirim🙈burdan haberdar ederim sizleri de
gulbay90 limonluchescake kişiye göre değişiyor canım ama genelde uzun sürer dinlen şimdilik ilerleyen saatlerde sancın devam ederse emin olursun zaten.
Bnselz limonluchescake canım genellikle 20 dk bir baslıyo bence sen uyu dinlen biraz.ağrıdan uyanırsın zaten. Gece uzun😍_
limonluchescake Bnselz ayy🙈 tamam ben de aynısını düsündüm canım. Dinleneyim dedim. Yattım simdi. Yatmam engellemez değil mi, geldikce uyandırır zaten sanci
Bnselz umudum321 amin canım 5 dk bire düşümce hastaneye git. Bol bol nefes egzersizleri yap. Video ac kendine meryem ana otun varsa koy. Ilık duş al. Yatıp uyumaya calıs allah yardımcın olsun canım benim
limonluchescake Bnselz cok cok teşekkür ederim Allah hepimizi bir avazda kurtarsin insallah. Yatayım dinleneyim dedim ama sancilarim kesildi birden. Bakalım devam edecek mi. Sizleri haberdar ederim ☺️💕
Tugba1421 limonluchescake aynısı dün bende de oldu canım 39+2 yim.kontrolümüz vardı nst de düzenli sancılar cıktı ve bende düzenli bi şekilde hissediyordum aksama doğru azaldı ve bugün hiç yok geri gitti ağrılar ve kasılmalar neden öyle oldu anlamadım bekliyoruz bakalım
limonluchescake Tugba1421 biraz daha sıklastı simdi bitanem. Bir de ishal oldum. Sende de olmus muydu böyle?
limonluchescake Gulcannnn ediyor canım, ishal oldum bi de cok afedersiniz🙈 daha da sıklasti sancılarım. Bakalım ne olacak ben de tedirgin oldum
limonluchescake gulbay90 biraz daha sıklastı kuzum. Bir de ishal basladi. Midem de bulanıyor. Bakalım nolucak
Tugba1421 limonluchescake senin gerçek doğum sancısı gibi canım ishal olmadım ben Allah bi avazda kurtarsın insaAllah
Gulcannnn limonluchescake o sorun bende de var 🙈 39+3 üz bizde gece düzensiz sancılar la uyandım şu an da ara ara yokluyor belimden vurarak