limonluchescake Kızlar tam 39 haftalığım. Kasılmalarım başladı. 20 dk da bir gelip 2 dk vuruyor. Sizce yalanci sanci mı? Yasayan var mı?
umudum321 limonluchescake kasılmalar nasl oluyo ilk gebeliğim hiç anlamiyorum kusura bakmayın soruya soruyla yanıt verdim 🤦
Minnieli limonluchescake bende 39 haftalığım bebek kasılıyo kasıklarımda agrı var yarın sezeryanım var bir kaç gündür böyle
Cressida limonluchescake düzenli olmaya başlar ve zamanla aralıkları azalmaya başlarsa gerçek sancıdır. Bu uygulamanında kasılma -tekme sayar bölümü var ordan tutun dakika muhakak 😉
limonluchescake umudum321 ay estafurullah. Cok siddetli regl sancisi gibi karnımın üstünde. Ve belimde. Benim de ilk gebeliğim
limonluchescake Cressida şimdi açtim canım 🙏🏻🙏🏻 Cansın. 15 dk da bire düsmüs sancilarim. Bakalım buradan haberdar ederim sizleri❤️
OMAYBABY limonluchescake sanırım sancı 5 dk da bire düşünce gerçek sancı oluyormuş burada öyle okumuştum ama sancı nasıl bişey onu bilmiyorum 🤷♀️ 😂
Attent limonluchescake bende yalanci sanci sanıyordum iyice artti sabahi sezeryan olduu sancilara dayanamadim
limonluchescake OMAYBABY ya böyle belime karnıma vuruyor. Siddetli bisey. Regl sancisi gibi ama gecici ve sistemik😇
SeymaK limonluchescake doğum sancısı dedikleri hep böyle bişey olarak okudum heryerde Allahım kolaylıkla sağlıkla doğurmayı nasip etsin inşallahhhh darısı başıma bu hafta içinde 🙈🤲🏻
2prensannesi06 limonluchescake canım süresi düşünce git hastaneye 5 dk bir gelince. Suyun yada nişanın gldi mi
limonluchescake 2prensannesi06 gelmedi hayatım. Seffaf bir akıntı var. Ama belime ağri girdi ve sancim var. Bakalım nasıl olacak
limonluchescake Gulcannnn eveett evet var seffaff. Ama ben doğum belirtisi değildir diye önemsememistim
Seyda2021 limonluchescake ılık bir duşa gir sancıların 5 dk ya düşene kadar da gitme hastaneye evde daha rahat karşılarsın sancılarını biraz daha sıklaşmasını bekle
limonluchescake Seyda2021 tamam ben de öyle düsündüm canım. İnsallah dayanabilirim🙈burdan haberdar ederim sizleri de