deryakadri 34_21_23 aynen öyle canım o küçük yuvarlak buhar atan yeri çok iyi ondan yakmıyor diye düşünüyorum
Mayisbali pink_dream25 benim de Phlipsti bozuldu su an cok pahalı alamıyorum yoksa aynısını alırdım 😩
Merinosunannesii Mayisbali arzum mona sense kesinlikle öneririm şuan trendyol da 207 lira ben 130 TL gibi bir fiyata almıştım trendyoldan 2 3 sene önce filan aşırı memnunum arada A101 de de görüyorum oraya da geliyor 130 140 tlye
kedidirokedi Mayisbali kesinlikle braun ilk çıktığında almıştım o zamanda pahalıydı hala kullanıyorum çok memnunum çok güzel dalgada yapıyor
kedidirokedi Mayisbali internetten baktım bu şekilde geçiyor Braun Satin Hair 7 Iontec Saç Düzleştirici
Berna4161 Mayisbali remington S8598 yıllarca kullandım memnun kaldığım tek üründü. Şimdi ki yeni aldığım philips hp8361/00 tek geçerim özellikle kabaran saçlarınız varsa.
Berna4161 Mayisbali o zaman kesinlikle remingtonu dene canım. Birde o firmada saç yapısına görede ürün seçme özelliğin var