demetinceyildirim Mayisbali remington s5525 pro kesinlikle çok memnunum çok kısa sürede düzleştiriyor ve kabartmıyor🙂
mombursamom Mayisbali babyliss der susarim. 9 senedir hala kullaniyorm hic bi problemi yok. Urunde bi sikinti olursa garanti suresi icindeyken gonderdiginzde yenisi ile degisim yapiyor. Tamir edip gondermiyor.
Mayisbali Mayisbali deryakadri Happyturuncu mombursamom bebisini-bekliyor Momy11 Brcklc hepinize teşekkür ederim tek tek inceleyeceğim bunları 🥰🥰@
34_21_23 deryakadri aynı düzleştiriciyi kullanıyorum yıllardır harika ya. Aşırı ısı verip bi kerede saçıda yakmıyor tam bir saç dostu
deryakadri Brcklc az kulağım yanmadı ya hep kabuk olurdu ablam sağolsun kafa derim öyle 😂yorumunuzu görünce ergenlik çağıma gittim
Gamzeee89 Mayisbali remingtonu çok duydum güzel diye bende ki fakir aman diyim sakın fakir markasını filan alma hiç memnun değilim
cemreninannesi67 Kızlar bende Philips veya Rowena’nın tarak düzleştirircisini almak istiyorum kullananız var mı
Gzmm14 Mayisbali Kesinlikle Babyliss 10 sene kullandım ilk aldığımı. İkinci aldığımı da 6 senedir kullanıyorum en ufak bir hasarı yok 👌🏻
Sedagmlksz Mayisbali kesinlikle remington düzleştiricidr en iyisinin bu marka olduğunu düşünüyorum yıllardır da kullanırım
deryakadri 34_21_23 aynen öyle canım o küçük yuvarlak buhar atan yeri çok iyi ondan yakmıyor diye düşünüyorum