Mayisbali Arzum Fine efect Di sanırım ismi. Beyaz olan canım. 3 yıldır kullanıyorum. Ben 500 e almıştım. Ama şimdi çok daha uygun fiyatı. Arkadaşım geçen gün 200 e aldı trendyol dan. O kadar iyi düzleştiriyor ki saçım kolay şekil almadığı halde 1 kere geçmemle dümdüz oluyor. Saçım belimde hatta geçen gün dk tuttum tam 7 dk da tüm saçım dümdüz oldu. Hiç ugraştırmıyor. Çevremde görüp deneyen herkes aldı onlar da çok memnun.