zeynepylmz Gamzissss 2-3 tane farklı ilaç kullandım canım faydası olmadı en sonunda dr çok pahalı ama seni çok rahatlatacak bir ilaç veriyorum dedi zar zor bulduk onun da bir faydası olmadı maalesef 🤷🏼♀️
Gamzissss zeynepylmz Tamam canım sor bende diğeri aşırı bulantı yapmıştı buna geçirdi doktorum bana da yaz burdan haber et 😇😇🌸💓
Omerhatice Melikemurat tatlım bebeğe zarar veren biseyi neden doktoe versn onlar bizden daha iyi biliyorlar ben hem magnezyum kullanıyorum hemde magnezyum içeriğini olan şeyler tüketmeye çalışıyorum mesela günlük 1 soda tüketiyorum mutlaka bende 27 haftaligim o magnezyum sayesinde kramp ağrım hiç olmadı hamd olsun sadece bel ağrım oluyor oglumdayken mesela aşırı kramplarım olurdu onda magnezyum vermemişti mesela doktorum farkli idi o zaman
denizanasi1 GozdeDeniz aynı senin gibiyim bende. Hiçbir etkisi olmadı maalesef geceleri kalça kemiği ağrısından sabaha kadar evin içinde tur atıyorum 😩
GozdeDeniz denizanasi1 ahh ah aynen bende öyleyim ne zaman geçecek bu 😥 senin bebeğin cinsiyeti ne canım
emineveminigi Melikemurat endişenizi anlıyorum ama bebeğe zarar verecek olsa doktor verirmi sizce? İçmeyin ozaman ağrı çekmeye devamke🤣🤣
Kedisever3535 Bende 21 haftalığım doktor bana magnezyum vermedi. Bende her gün bir sodaya limon portakal elma vs karıştırıp içiyorum zararlı olur mu
Celibon Melikemurat canım ben geçen gün bir doktordan dinledim. Mg yerine epsom tuzu ya da diğer adıyla İngiliz tuzu kullanın dedi. Zaten kimyasal yapısı da magnezyum sülfat. Ayaklarınızı her gün düzenli bu tuzlu su içinde bekletin ihtiyacınız olan mg alırsınız dedi. Benim öyle çok ağrım yok ama herkes için çok faydalıymış. Ben alıp yapacağım kısmetse. Eğer çok ağrın yoksa deneyebilirsin.
Tugba_13 Melikemurat o bahsettiğiniz ekşi tat benide rahatsız etti, mideme dokundu. Bende bunu doktora söyledim, o da portakallı yazdı rahatça içiyorum. Keşke baştan içip o ağrıları çekmeseydim diyorum, kurtarıcım oldu resmen.
denizanasi1 GozdeDeniz erkek benimki canım. Ciddi anlamda 1 saat bile uyuyamıyorum😩 sağım solum çürüdü. Doktora gidip hemen şu an sezeryan olmak istiyorum dememek için zor tutuyorum kendimi
GozdeDeniz denizanasi1 aynen bende öyle yaa ayağımı sürte sürte yürüyorum resmen benim de erkek canım… Genel de erkek bebeklerde öyle oluyor muş diyorlar
denizanasi1 GozdeDeniz ilk aylar hiçbir sıkıntım yoktu ama son 2 aydır anamdan emdiğim süt burnumdan geldi. Son 15 günüm kaldı sabır sabır diye diye bekliyorum bakalım😊 senin kaç günün var canım
Mugesahra33 Melikemurat bebege zararı olur mu yapmayın daha neler,eger ıcmezsenız bebekte kasılır,bacaklarınza krapmlar falan gırebılır,byuk kurtarıcı mgnzyum