denizanasi1 GozdeDeniz ilk aylar hiçbir sıkıntım yoktu ama son 2 aydır anamdan emdiğim süt burnumdan geldi. Son 15 günüm kaldı sabır sabır diye diye bekliyorum bakalım😊 senin kaç günün var canım
GozdeDeniz denizanasi1 ayy az kalmış seninde canım benim de 1 ayım kaldı bakalım Allah kurtarsın inşallah canım
Leylarana Magnimore plus kullanıyorum 8. Haftadan bu yana çok memnunum. Magnezyumun 3 formunu içeriyor ve bel ağrıma, kasılmalarıma çok iyi geldi 😊
momsboys Melikemurat canım osteocare kullanıyorum kalsiyum magnezyum hap formunda onu deneyebilirsin. ama benim bel agrım siyatik oldugu için gecmiyor kilo aldıkca artıyor
Berna4161 Melikemurat ben 17 haftalığım 11. Haftada dan beri magnezyum kullanıyorum. Doktoruna tadını beğenmediğini söylersen değiştirir. Benimde magvital di. aradım çok ekşi ben bunu içemem diye başka bir isim söyledi ücretli gidip alabilirsin onu kullan dedi. Şimdi çok severek içiyorum 😊
Mervekaynak Melikemurat ben yeni başladım 30. Haftadayim bacaklarımda kemiklerinde kalcalarimda çok agri oluyordu bana verdiği ilaç velbon diye bir ilaç bildiğin hap yani tatsız öyle bişey rica et muadili var bu tür takviye gıdaların
Kvsraykt Melikemurat ben Kızılay Erzincan maden suyu içiyorum magnezyumu oldukça fazla hatta günlük alınması gereken magnezyumun çoğunu karşılıyor aklınızda bulunsun
Esradgn3558 Melikemurat bebek annenin kemiklerindeki magnezyumu kendine çektiği için ağrılar oluyor ben 38 haftalık oldum 15.haftadan beri içiyorum zararı yok aksine çok faydası var tadını sevmesem de her gün içmek için çabalıyorum
Girlsmomm Melikemurat ben şu an içiyorum 30 haftalığım ağrılar için birebir bence kullanın ben magnorm kullanıyorum
Melek2654 Melikemurat magnezyum tabi ki yararlı ağrılarım başladığı günden beri kullanıyorum şuan antibiyotik kullanıyorum düşünün idrar yolu enfeksiyonu için mecburum yoksa daha riskleri var sizde magnezyumdan korkuyorsunuz