ecemmp- Mervee8 canim sordum ven rahim buydugu icin oluyormus o sertlik haftamiz ilerledikce daha da fazla olabilirmis ama sen genede kendi doktoruna da bilgini ver :)
Mervee8 ecemmp- İyi ya bari canım sağol ☺ arada sertleşiyo farkkı olarak bazı bölgeker o da bebek hareketi sanırım :)) toplanıyo heralde
ecemmp- Mervee8 evet canim muhtemelen rahim buyudugu icin fark ediyoruz sanirim rabbim yavrularımızı bbize bagislasin insallah 🤲
gulin-35 Mervee8 ılk bebegınse hıssetmemen normal bır de her bebek aynı olmaz bırde sakınse hıssedemeyebılırsın
enisenalbant Mervee8 benimde aynısı oldu 3 gün hissetmedim ve direk doktor ile iletişime geçtim bu haftalarda beklemek iyi değilmiş hemen irtibat kur
Teacherella1 Dilangunes kasıklarım taş gibiydi eğilik çorabımı dahi alamıyordum yürürken çok zorlanıyordum, hastaneye gitmeye yarım saat kala kuyruk sokumu ağrısı ve bel ağrısıda başlamıştı.
Teacherella1 Mervee8 yok hayır çok şükür birşey olmadı, bir gece hastanede yattım ilaç iğne progestn serum fln aldım o zamandan beride mümkün olduğunca kalkmadan yatmaya çalısıyorum, simdilik iyi
Mnevvr53 Mervee8 bu haftada duzensiz olur canim 28 inci haftada iste hareketleri saymaya baslicaz bende 25 haftaligim d9ktorumda aynisini dedi 28 inci haftada onemli hareketler
sedefyrs1101 Bende 23+2yim bende 3-4 gündür hissetmiyorum hareketlerini, çikolata yiyorum falan hiç faydası olmadı karantinadayım doktora da gidemiyorum
Gamzeakd Teacherella1 ben de de sertleşme oluyor ama doktorum düzensiz ve 10 kereden az oluyorsa yalancı kasılma normal dedi .. sizin düzenli mi oluyordu sertleşmeniz ?
Teacherella1 Gamzeakd açılmam vs yoktu rahim ağzı kısalmıştı biraz, sabah kalktım o şekilde uyandım, hastaneye gidene kadar da geçmedi, aralıksız devam etti.
Mervee8 Gamzeakd Yani evet 2 gündür çok fazla sertlik var kabızlık gaz problemi var ona da bağlıyorum ama bilemedim aradada biyerde toplanma oluyo taş gibi olıyo sonra düzeliyo ama sertlik 2 gündür düzenli bi şekilde var geçmek bilmedi
pinar92_ damlaaltinay eveet doktorumda endişe edilecek bir şey yok dedi de ne bileyim insan her şeyden tedirgin oluyor😀