Gamzeakd Mervee8 canım ben de 24 haftalığım ben de de oluyor sertlik düzenli değil se yalancı kasılma o normalmiş doktorum söyledi. Ama 5 dk da bir düzenli bi şekilde oluyorsa sıkıntı dedi. Magnezyum iyi geliyor hap kullanıyordum çok faydası olmadı ama suya atılan iyi geldi günde iki tane tok karnına içiyorum sertlik azaldı çok şükür 🌸
Mervee8 Gamzeakd Düzenli değil ama geçmekte bilmiyo yani komple karnım çok sert karpuz gibi resmen ağrı vs yok kabızlık gaz problemi var diye pek ciddiye almak istemiyorum
Teacherella1 Gamzeakd açılmam vs yoktu rahim ağzı kısalmıştı biraz, sabah kalktım o şekilde uyandım, hastaneye gidene kadar da geçmedi, aralıksız devam etti.
pinar92_ damlaaltinay eveet doktorumda endişe edilecek bir şey yok dedi de ne bileyim insan her şeyden tedirgin oluyor😀
Mervee8 Gamzeakd Yani evet 2 gündür çok fazla sertlik var kabızlık gaz problemi var ona da bağlıyorum ama bilemedim aradada biyerde toplanma oluyo taş gibi olıyo sonra düzeliyo ama sertlik 2 gündür düzenli bi şekilde var geçmek bilmedi
Gamzeakd Mervee8 magnezyum eksikliğide yapıyor sertleşme kramp doktoruna sor istersen canım yine de 🥰
Ceso06 Kızlar bende 32+3 üm fakat saat 7 ye doğru uyandım o saatten beri hiç hissetmiyorum karnımı falan da hareket ettiriyorum ama hiç bir hareket yok. Pekmez içtim çikolata yedi yok paniklemeye başladım daha beklesem mi acaba
damlaaltinay Ceso06 normal bence benim oğlum her yemek ve ara öğünden sonra hareket ederdi, 30dan sonra canı isteyince ediyor 🤔
Hiranurecrin Mervee8 Bende 24 haftadayım oluyor bazen düzensiz hatekteleri var iki gün hareket etmediği de oluyor bende korkuyorum öyle olunca ama sonra hafif sinyaller veriyor minigim 🤗Korkmayın bu haftalarda normal diye biliyorum ama yinede içiniz rahat etmicekse doktora görünün ☺