eliffkrts Irem_28 ibadetler Allah ve kul arasındadır Allah niyetinizi bilir, bence karnınızda ki bebek için tutmayın daha sonra telefisini verirsiniz, ilk üç ay kan değerleriniz önemli ama tansiyon düşmesi kan şekeri düşmesi gibi sorunlar yaşayıp bebeğinize bişey olursa vicdan azabı çekersiniz diye düşünüyorum, herkesin vücudu farklıdır bazısı tutar ama içerde ki masum canı çok uzun süre aç bırakmak ibadet sayılmamalı 😔
Kayasbht Irem_28 aynen öyle çok doğru çocuk asla vitaminsiz kalmıyor anne fen karşılıyor eğer anne kendini kötü hissetmezse dayanırsa genç gayet tutulabilir ki zaten ilk aylar anne acıkmıyor bile o kadar bebek fazla tüketmiyor anneyi ama son aylar anneden daha çok enerji cekiyor bünyesine göre çünkü 😃
Dilekcnkn Irem_28 bende 12 haftalığım ama yemek yemediğimde kan şekerim düşüyor ve aç karnına kusuyorum yinede sorcam sorun olur mu belki arada tutarım
lily-11 Irem_28 baskıları dinlemeyin sakın. İnsanlara danışmayın bu konuda konusu açılırsa da geçiştirin ya da doktorum yasak dedi diyin(;) önemli olan sizin sağlığınız. Az az sık sık yememiz gerekiyor besleyici besinler almalı ve bol su içmelisiniz. İlk haftalardan kendinizi iyi besleyin dikkat edin derim. Ben bünyem sağlam olsaydı bile yine tutmazdım, din bunun kolaylığını sağlıyorken neden kendimizi bu kadar zorlayalım ki. Ramazanın ruhunu namazla kuranla başkalarına yardım ederek vb şeylerle de yaşabiliriz bu süreçte🤗
Irem_28 lily-11 sürekli su içmeye çalışıyorum yemek düzenine alışmış değilim ama 😂 bu dönemde herkes bi fikir üretiyor fikriniz uyuşmayıncada yargılıyorlar 🤷♀️
seymaaa_70_42 Irem_28 canım kimseye kulak asmayacan böyle durumlarda herkez herşeyin en iyisini bilir zaten boşver doktoruna bi danış bende aynıyım tutmak istiyordum cuma günü doktorumda randevum vardı izin vermedi tam gelişme aşamasında dedi rabbim kucağınıza sağ saglim almayı nasip etsin inşallah borclarimizi tutariz kimseye kulak asma
Irem_28 seymaaa_70_42 çok teşekkür ederim balım Allah herkesin bebeğini sağlıklı bi şekilde kucağına almayı nasip etsin ❤
Psa77 Irem_28 29+3 üm. Bebege besin gitmesi ve en önemlisi su içmemiz çok önemli, bizler şuan özel bir durumdayız ve iki canlıyız, bebeği ihtimalde olsa riske atamam. O yüzden tutmayacağım
Busratopuz Irem_28 bende 17 haftalık hamileyim tutamıcam gecen sene oructa ta ikizim hamileydi bebegin gelisimi bir hafta önde gidiyordu 15 gün oruc tuttu bebeginin gelisimi 2 hafta gerilemiş demisti doktoru bırakmıştı hemen orucu sonra topladı bebek kendini. Ben o yüzden hic tehlikeye atmak istemiyorum daha sonra borcumuzu tutarız diye düsünüyorum 🙏
Irem_28 Busratopuz Allahım yardım etmiş ❤ bende aynı şekilde borcumuzu tutarız diye düşünüyorum Allahın izniyle 😍
KdryFth Irem_28 Bende hamileliğim çok başındayım Çok ilaç kullanıyorum.İğnelerim var gönül tutmak istiyor şartlar el vermiyor.Ama bizim dinimiz kolaylık dini.Nasip olursa sonra tutarsın yerine…Tamamen yasaksa sağlığın buna el vermiyorsa o zaman yerine fitre veriliyor.Bizler daha sonra tutabilecek guçteyiz elhamdülillah. Denersin seni zorlamayacaksa ara ara da tutabilirsin 🌺
VeraVrea İlk ğç ay bebek sizin deponuzdan besleniyor, denenebilir bulantı yksa. Kısma olursa zaten bozulacaktır. Benim 5. Ayıma denk geliyor gece iki litre su, 3 bardak süt, meyve sebze yüklenemeyeceğim için maalesef önümüzdeki kışa saklıyorum nasip olursa
Kayasbht Irem_28 olabilir kendinizi hamileyim diye sürekli yemeye alıştırmayın acıktığınızda kaşar peynir süt kefir vs şeylerle geçiştirin yoksa çok kilo alabilirsiniz iştahınız açılırsa kapatmak zor olur 😃 ama tabi kiloyu sorun etmiyorsanız bilemem 😊
Redpepper 15 haftadayım ama doktorum bana önermedi 😞 özellikle su açısından riskli olabiliyor sonra tutarsın tutamadıklarını dedi