Arkadaslr hic bir doktor oruc tutun demez istisnalar haric ama bnm fikrim kusma gbi bi sornunuz yoksa ki ztn hic bir sknti yokken sirf hamile oldgnuz icin oruc tutmicaksnz bu dogru degl şoyle dusunun ben ilk hamileligmde tuttum bna cevrem de tutma ye cocuk beslensn dediler bnde bana bu cocgu veren ALLAH ken ben ALLAH icin oruc tutuyosam bu cocuk dahada saglikli olir dedim ve tuttm şuan 2.hamileym 32.haftalk allah nasip ederse yine tutucam