Fatossgnydn 20 haftalik olduk .Yolu yariladik 😄 Benim de biraz fazla yuruyunce kasiklarim ağrıyo ve çabuk yoruluyorm
Caglaaa 7+6 yım bugun kalp atışını duydum ilk bebek görünmedi ondan sonra iki şişe su içtim bebek öyle gözüktü
ElifAkkayaKapucu M3lt3m bizde 10. Haftayız çok belim ağrıyo destekler dinlenirsem iyi yoksa hafif bi ağrı var beni korkutuyo hep ama normal diyorlar yasayanlar sırf bunun için randevu aldım yarına doktoruma
M3lt3m ElifAkkayaKapucu bende agrıdan sevep gittiğim oldu tahlilde enfeksiyon var dedi bol su iç dedi başka bişey demedi benim doktorum
blacklove Bende 4 haftaligim bugun iki damla kadar kanamam oldu kahverengi şekilde doktorumu aradim bisey olmaz yerleşme kanaması dedi ama iste yine icim rahat degil yinede doktorumu arayıp randevu aldik tez zamanda sağlıkla kucagimiza aliriz Insalalh 😍
fatMaff38 M3lt3m cok gecmis olsun kasik agrim benimde cok oluyor bel ağrim da vardi simdi azaldi. Cinsiyet oğrendiniz mi
fatMaff38 Deletedmom434 aaa neden oyle oldu gostermedi mi? Ben 12+4 üm yarin kontrol var öğrenirim diye düşünüyordum, bir umuttur yasamak 😁
Deletedmom434 fatMaff38 canım doktorum bakmaya tenezzül etmedi seni şaşırtmak istemiyorum 17-18 gibi bakıcam belki 20 gibide bakabilirim dedi bizde tayinci olduğumuzdan bir an önce tayin çıksada kurtulsam o doktordan diyorum ☹️
fatMaff38 M3lt3m benim de bugun 12+4 yarin sabah gidicem insallah ama söyler mi bilmiyorum gerci bebek gösterir mi onu da bilmiyorum ama merak ediyorum inşallah söyler