Anne3434_ evet çağırdığı sebeplerde çok saçma ben bebişi öğreneli 5 hafta falan oldu ilk öğrenmek için başka hastaneye gittim kan testlerini şimdiki doktoruma gösterdim beni resmen tersledi başka hastane beni ilgilendirmez diye ikili testimi yapan doktorum çok iyiydi o inceledi ama göstermedi bebek o da daha erken belki ondandır dedi ama kendi doktorum kaydımı ona aldırınca biraz yumuşadı 2 gün sonra gene çağırdı bakalım ne diyecek