Deletedmom434 fatMaff38 canım doktorum bakmaya tenezzül etmedi seni şaşırtmak istemiyorum 17-18 gibi bakıcam belki 20 gibide bakabilirim dedi bizde tayinci olduğumuzdan bir an önce tayin çıksada kurtulsam o doktordan diyorum ☹️
fatMaff38 Deletedmom434 Ay simdi anladim insallah tayininiz çıkarda değişir çünkü insan merak ediyor ister istemez ama sağlikli olmalari en onemlisi tabiki 😊
Deletedmom434 fatMaff38 aynen öyle canım inşallah sende benim gibi merakta kalmayıp bir an önce öğrenirsin 🙏🏻
Fatmadeniz M3lt3m ben de var sürekli agrı çekiyorum iki dakika otursam belim agrıyo yatıcam yada yürüyecem 17/4 günlüğüm
M3lt3m Fatmadeniz 13+5 benim bende ben yürüyemiyorum yürürken agrılarım çok şiddetleniyo yatmak istiyo hep tembel olcam bu sayede ☺️☺️☺️
Binnaz 14+1 deyim. Geçen hafta göstermedi cinsiyeti yüzüztü yattığı için göremedik. Bakalım ctesi tekrar gidicem inşallah gösterir
ArzuztrkSavran 33 haftalık olduk oğluşumla hareketlerini artık ayaktayken bile hissediyorum sabırsızlık desen zaman geçmiyo bekliyoruz bakalım ailecek miniğimizi 🙏😊😍
Kanarya Deletedmom434 bizde 16+1 olduk bugün :) 12.haftada öğrendik oğluşum olacağını, kızlar genelde göstermiyo derler ama hayırlısı olsun Allah gönlünüze göre verir inşallah :)
Deletedmom434 Kanarya bakalım canım yarın yine kontrolümüz var ay maşallah Allah hayırlı evlat nasip etsin hepimize ❤️