Tüm haziran annelerine sormak istiyorum. Ayaklarınızda şişlik var mı ne durumda ? Benim çok şişti ve korkuyorum. Tansiyonum biraz yüksek gibi son 1 haftadır ama tahlillerimi yaptırdım temiz çıktı. Hafta içi doktor kontrolüm var sizlerde böyle durumlar varsa yazar mısınız 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼