Burciin09 Bizde kızımla 29 haftalık olduk herşeyi hazır sadece yıkayıp ütülemesi kaldı 🙏 ben çok nefes darlığı çekiyorum kızlar sizde durum nasıl ?
SSeymanr Burciin09 evet cok sık olmaya başladı özellikle yemekten sonra 🙊 artk bebişler büyümeye başladı doğal🥰
mom77 Bizde dün annemle hallettik odasını herseyı tamam bebek arabasıda kargoda bir o kaldı oda salı teslim yazıyor 🙂 sonra hastane cantamı falan hazırlayıp kenara bırakıcam dursun oyle 30+6 yız 🌸
SSeymanr mom77 maşallah bitirmişsiniz bile 🌸🥰 kıyafetler tekrar tozlanır mı o yüzden biraz kararsız kaldım ben 🤔
SSeymanr Burciin09 cok sıcak suyla duş almayın aman Allh korusun nefes darlığı ondan olur.buharlı ortam sonuçta 🥺
mom77 SSeymanr dolabın içinde bisey olmaz bence hastane cantamada esyasları kilitli paketlerle koydum zaten ben tozlanmasın vs dıye
Dareyn SSeymanr Ayneen 😂7 Hazirandım bende eğer tam 40 haftalık olursa ama 38 olunca 2 hafta geri oluyor 🙊
Buket1906 rmdfile geçmiş olsun canım hipertansiyon önceden mi vardı gebelikte mi çıktı hap kullanıyomusun
rmdfile Buket1906 panik strese bağlı vardı canım daha sonra kronikleşti mi ne oldu anlamadım hamileliğin 7. Haftasından beri alfamet kullanıyorum.
LETHE SSeymanr 29+2 yim bende ağrılarım yavaştan başladı hafta ici yikadim bugün ütüledim son bir posta kaldi sonra hastane cantasinida hazirlicam hazir beklesin. Bence erken degil
SSeymanr LETHE doğru bende yarın başlıcam zaten 1 haftada ancak tamamlanır🙏🏻 Ne olur ne olmaz sonuçta değil miii🌸
N_A_Z_L_I_M SSeymanr Bende haziran annesiyim🙋♀️ 3.bebegime hamileyim🥰 Doğum 14 haziran görünüyor 👣 Herşey tamam eksikler tamamlandı yıkama ütüleme kaldı 🤷♀️ Havaların ısınmasını bekliyorum daha iyi kurur bence o zaman yıkayıp ütüleyecegim inşallah😊
SSeymanr N_A_Z_L_I_M benimde 15 haziran ama yapayım diyorum yaaa Allah korusun erken falan olsa temiz giyecek kıyafeti olmaz çocuğumun🥺 bence 1 günde kurur diğer günde üyüleme olur 🤔
Miskokulum35 SSeymanr ben başladın yıkamaya. Bi kısmını ütüledim bi kısmı kaldı. 30+5 günlüğüz. Belim ağrıyor beklemek istemedim zaten bugünde olsa yarında olsa yapılacak 🤷♀️
Eeliff_ SSeymanr gerçekten her ayağa kalktığımda gidip bakıyorum bazen sadece bakmak için ayağa kalkıyorum😂
SSeymanr Eeliff_ hahahah aynı ben😂😂😂 her sabah her akşam odasında bir tur atıyorum bakıp cıkıyorum 😍😍
SimliKelebek Bizde 29. Haftamızdayız 🤩 Çoğu eşyasını aldık, sağolsunlar çevremizden de verenler çok oldu onlarla derleyip toparladık sayılır. Annemle yıkadık bir hurçta bekliyorlar şimdilik, son zamana doğru ütüleyip kaldırmayı düşünüyorum ☺️
SSeymanr SimliKelebek aslında öyle de olabilir mantıklıymışş. Yıkasam sonraki günler de ütülemek kalır 🤔🤔 böylece cok toz almaz