rmdfile aynı benimde senin gibi canım heyecandan çok yüksek çıkıyordu hastane ortamında evde senin yüksek çıkmıyormuydu bu hapı kullanıyoruz ya şimdi eğer hastanede yine yüksek çıkarsa evde düşük çıkarsa bişey olur mu canım bende bazen diyorum ki hapı boşuna mı içiyorum evde çok yükselmiyor çünkü hastanede yine yükseliyor hap içsem de heyecandan bebeğe zarar vermez inşallah bu hap