SSeymanr Kızlar ne durumdasınız? Bebişimin odası tamam. 29.haftamdayım alacaklarımı tamamladım fakat yıkama ütüleme kısmı kaldı acaba yarın yapsammı diyorum.erken olmaz değil mi kararsız kaldım. Sizler neler yaptınız? 🥰🥳
Tkurnaz SSeymanr 28+4 um odasi hazır ancak dolabı gelmedi o yüzden ağır alıyorum 32 den sonra yapmayı düşünüyorum ama
rmdfile SSeymanr merhaba ben de 29 oldum 🤗 bence erken değil hazır olması iyi hatta son haftalar zor oluyor tecrübelilerden duyduğuma göre ben de önümüzdeki hafta tamamlamaya çalışıp yıkayıp ütüleyeceğim inşaallah çantayı da hazır etmeyi düşünüyorum 🤗
Prensannesii38 SSeymanr 30 haftalık olduk prensesim le ben utuledım hazırladım oglum var 10 bucuk aylık abisinden kalma dolu seyı var Bı kac tane seyler aldım pek eksiğimiz yok ıkıncı cocuk olunca ☺️
SSeymanr rmdfile evet aslında gün geçtikce ağırlaşıyoruz 🥺 bende kararsız kaldım yarın yıkasam zaten anca kurur diğer günlerde ütü yaparım dedim ama 🤔
rmdfile Sehertass son adet 12 Eylül ben hipertansiyon hastasıyım o yüzden net bir tarih konuşamadık 34 haftayı görelim hayırlısıyla diye konuşuyoruz hep 🤲🏻 Ama inanıyorum ben 38 i tamamlayacak miniğim 🤗 sizin ne zaman tahmini belli mi
SSeymanr Prensannesii38 ooo hızlısınız maşallah 😁🙊 ikinci cocuk olunca avantajlı oluyor tabiii. Biz herşeyi en başından yaptık😁
SSeymanr Findikinannesi aynen odasıni gelince yapın zaten. Bende odasını beklemiştim gelince artk yapayım diyorum🤔🤔🌸
Melikeolc Findikinannesi ay benimde 8 Haziran odası gelmedi eksiklerim var hala panik oldum bi geç kaldım diye hızlanmam lazım sanırım neyse yalnız değilmişim 🤗
Buket1906 rmdfile geçmiş olsun canım hipertansiyon önceden mi vardı gebelikte mi çıktı hap kullanıyomusun
34_21_23 SSeymanr 30+2 olduk dün itibariyle herşeyini hazırladım. Sadece hastane çantası için eksiklerim var pijama takımı lohusa tacı terlik vs 😊
SSeymanr 34_21_23 hayırlı olsun bitirmişsiniz bile 🧸 daha çanta hazırlama var doğru diyorSunuz aslında bende başlayım artık🥳
Dareyn SSeymanr 30+4 üz normalde bende Haziran annesi olacaktım ama 38.haftada sezeryan olmam gerektiği için Mayıs annesine terfi ettim 😅
SSeymanr Dareyn maşallah😍 bizimde haziran 15 diyor Ama sezaryen istediğim icin belki mayıs sonu olur diyorum bakalım🤔🤔
Eeliff_ SSeymanr 30.haftadayım kıyafetleri alındı dolap beşik geldi sadece yıkanıp ütülenip düzenlenmesi kaldı hafta içi halledeceğim inşaallah ben de
SSeymanr Eeliff_ Aynen bende o durumdayım bugün dolapları falan sildim hatta. Yarında yıkamayı düşünüyorum🌸🙊 cok heycanlı güzel şeyler
Nuray11 SSeymanr bende 26+5 kıyafetleri ben almadım ama sağdan soldan gelenler eksiklerimi tamamladı çok şükür anca yıkaması ütülemesi kaldı bende sabırsızlanıyorum😇
rmdfile SSeymanr aynen her şey hazırsa şimdi biraz daha iyiyken yapmak en mantıklısı sonra da dinleniriz inşaallahh 🤗
Dareyn SSeymanr Ayneen 😂7 Hazirandım bende eğer tam 40 haftalık olursa ama 38 olunca 2 hafta geri oluyor 🙊
Eeliff_ SSeymanr gerçekten her ayağa kalktığımda gidip bakıyorum bazen sadece bakmak için ayağa kalkıyorum😂