Kuzusunannesi SemraBayraktarAkbas yok yaa ağrı çok normal canım kanama olmadığı sürece çok normal ama sen her ihtimale karşı çok dinlen çünkü bebeğin kesesini yeni oluşuyor yeni yerleşiy dikkat et kendine
SemraBayraktarAkbas Sağol Can'ım bugün doktora gittim zaten kese görünmedi küçük diye sanırım bel Ağrı'mda kese oluşumundan kaynaklanıyor salı günü tekrar gidicem hayırlısıyla
Kuzusunannesi SemraBayraktarAkbas daha çok yeni kuzum benim 5.haftada kese vardı bebek yoktu 6+3 haftalıkken gittim bebeği de gördüm keseyi de bence sen iki hafta sonra git
SemraBayraktarAkbas Evet Can'ım biraz geç görünüyormuş ama doktor dış gebelik olup olmadığını tespit etmek amaçlı salı günü gel dedi
Kuzusunannesi SemraBayraktarAkbas allah korusun ya aman diyim ağzına alma o kelimeyi iyi düşün iyi olsun canım
birminikannesi Kuzusunannesi oluyo canim bende aynisi olsu hic midem bulanmadi his asermedim vs vs. Kisiden kisiye degisiyor bu belirtiler
Kuzusunannesi birminikannesi aşerme dedin yüreğime ağrı sapladın 😀😀 bi erik aşerdim arkadaş sonunda buldu ama olan benim 300 liraya oldu pişman oldum
ParamedikAnne gizemmm bende 22 ye gircem ayrılcam ocak başında inşallah bizde de öyle çok yoğun istasyon zorlamaya başladı artık😞
Inchkn3510 Kuzusunannesi canim aşeriyorum.net die bir site var orda hemén hemen her meyve var fiyatı aşermeye göre normal aklında olsun 😊
birminikannesi Kuzusunannesi kizz ne erigi bir gram bisey asermedim ama en cok hayal ettigim asermekti olmadi diger hamileliklerde insallah 😆😆
Kuzusunannesi Inchkn3510 ya orda herkes yorum yapmış berbat diye ordan almadım Eskişehir de buldu eşimin arkadaşı yedim ama işte 300 lira tuttu 20 tanesi
gizemmm ParamedikAnne Zor oluyor hele arrest vaka hiç çıksın istemiyordum çok zor geliyordu Eğilip entübasyon yapmak En zoru da 32 den sonra Ben mesaiye geçmiştim 24 haftadan sonra ama 32 sen sonra da uzatmadım çünkü uykusuzluğa dayanamıyorum
ParamedikAnne gizemmm benim daha var o evrelere ama nasıl olcak hiç bilmiyorum ben de şu an her nöbete geldiğimde arrest ve trafik kazası çıkmasın diye dua ediyorum resmen
ozgeelcin Kuzusunannesi aynı şekilde benimde 9+4deyim kusma yok belirti yok sadece tuvalete çok çıkıyorum maşallah diyelim