Ben 10. haftaya kadar hiç bişey hissetmedim sağlıkçıyım ambulansta arka kabinde o kadar hareketli günlerde nöbetlerde bile anlamamıştım ama daha sonra ciddi anlamda yemek yiyemediğim günler oldu 16. haftaya kadar şimdi 20. haftadayım rahatımız yerinde oğlumla çok şükür 😊