Mondly âmin canım ıste o yüzden bebek kiloluysa normal doğuma zorlamanın anlamı yok ben 38 de gittim 4 kg yakın dedi doktor çarşamba sezeryan olucam tam 39 da ee normal gelmeye niyeti yok gelse de kilosu artıyor o yüzden hayırlısı diyorum nasip neyse o olsun sağlıkla bebeklerimizi kucagimiza alalim 🤲🌺