H-M benim kızım 3 kilo çıkmıştı ultrasonda 2.750 doğmuştu hastaneden çıkarken de 2 buçuk kiloya düşmüştü ama şimdi maşallahı var sınıfın en uzun boylusu ve maşallah sağlamdır yani bünyesi fena değil . Kilo gerçekten de çok önemli değil sakın takılmayın.