Mlsgllk Eylem47 pazartesi 38+1 olacaz bakalım bende merak ediyorum kaç kilo olacak şurada bekleyeyim bebişler kaç kiloymuş bu haftada
BurcuP Eylem47 37′de 2915 gr’dı bu Pazartesi 38+2 olacak ve Doğum var 😄 kilosunu doğunca göreceğim bakalım ☺️
Mondly Eylem47 ben 36 haftada gittiğimde 3 kiloya yakın dedi tam kiloyu diyemem bebeğin başı çok dipte ama 3 kiloya yakın dedi bakalım bu gittiğimde kaç diyecek
Sumeyyerbey4741 Eylem47 benim kızım biraz iri 50 cm 3900 🙈 çarşamba günü tam 39 haftamda sezeryan olucam
Hypatia Sumeyyerbey4741 oy maşallah yaa,bizimki de 36da 3300dü,37 olduk bugün,pazartesi gider kontrole🙈 kilodan dolayı mı sezeryan olacak? Çatı muayenesi yaptı mı yine de?
Clldl 38+4te doktor kontrolümüz vardı doktor biraz tombul ölçtüm ben bu kızı dedi meğer 3500-3700 gr aralığındaymış🙈normal doğum istiyorum umarım daha çok almadan sağlıkla gelir🙏🏼
Eylem47 Clldl amin inşallah maşallah bebişe süt ürünleri bırak o zmn alma daha fazla alırsa sen çok zorlanirsin doğumdan sonrada bebişler alır ztn ya herkes kilo derdinde kilolu doğsun fln olan bize oluyor 😂
Vuslat23 37+3 3.566 kg :( oda bu son 10 gun sut yogurt vs hep bıraktım az bedlendımkı çok kg almasın doğumum normal olsun dıye aldığım butun kıloyu bebiş alıyor:))