Bd21 eside kendide cok iyi ilk basta cok labalilerdi espiri vs bana oyle geldi yani ama simdi cok cok iyiler ikiside ben ilkimde gittim zuhale kavgava ettiler esimle doğumu ilkide orda yapmdm ikincimde mukremine gittim 25haftalikta biraktim anlatmıyordu gereksiz gordum onun yanında balikesirede devam ediyorum burayada idris beye suan sezaryanda bekliyorum bakalkm😇