tatlissannee Balbocegi_ Bencede görmüsüzdr kızlar birbirimizi belki hangi mhdensiniz edremitte ben tuzcumurat☺️
Balbocegi_ tatlissannee akrabsm var orda pazar var kapali hemen ysninda sayilir biraz uzak yerdeymissiniz
Kardelenck Balbocegi_ eşi dilarayi da duydum ama şuan devlet hastaneleri biraz sıkıntılı koronadan dolayi
Balbocegi_ Kardelenck canim koronanin basladi ilk yer körfez hadtanesi bunu biliyosun dimi ustelik orda bebekler enfeksiyondan cok yatiyorlar
tatlissannee Balbocegi_ aynen kadın doğumun olduğu yer sgk hastanesi orda korona servisi olmadığı için çok korkmuyorum ben ordan ama Allaha emanet yinede
Niaa Balbocegi_ bilmiyorum özelden yazılıyor mu yengem Burhaniye de yaptı doğumu hastane harika ama şimdiki doktor çok kötü hiç ilgilenmiyor başta ona gittim kadın çok soğuk sinir oldum Bi daha idris beye başladım çok memnunum
ulviyedemirbas2 Dmndmn ben devlet hastanesine gıdıyorum benim doktorum cok iyi Allah razı olsun Sebahatdin Çelik yakında sezeryan olucam inşallah 🥰