Bd21 Balbocegi_ bende sezaryen olucam 😊 zuhal e gerçekten çok kötü diyorlar hastalari sürekli azarlayan bir doktormus 😏 sağ salim kavusuruz bebislerimize inşallah 🙏🙏🥰
Balbocegi_ Bd21 kadin cok iyiydi sonra dogum yaklastikca bozdu devletede göstericem dedi esim cildirdi aa ciddi mi hakkinizda hayirlisi
Dmndmn Esmer_ Ben mhrs sisteminden bakıyorum randevu için devlet hastanesi ve atatürk şehir hastanesi seçeneği çıkıyor,üniversiteden nasıl randevu alıyorsunuz ?
Elifcan80 Dmndmn telefonla ya da internet sitesinden alıyorsunuz. Mhrs de çıkmıyor, telefonla ulaşmak zor fakat üniversitenin kendi internet sitesinde online randevu bölümünden alabiliyorsunuz. Gürhan beye devam ediyorum, çok memnunum, çok ilgili.
Gamzeliikizlerr Dmndmn bende Bandırma’da oturuyorum. 34 hafta ikiz gebeyim. Burda yeni doğan yoğun bakim olmadigindan balikesirde olucak doğum. Iki kez fakültede Orkun beye gittim memnun kaldım ama o da yeni doğan unitemiz yok ataturk şehirde yaparsın dedi. Mehmet kececioglu na randevu aldim ilk defa gidicem bakalim. Dogumu o yaptırabilir. 15 inde randevum.
Oozgn rabia28 sizde onamı gidiyorsunuz detaylıya şehir Hastanesi’nde girdim bebeğin eşi oldukça aşağıda eğer olurda erken doğum olursa fakültede yeni doğan yoğun bakım yokmuş tam teşekküllü bir hastanede değil yani o yüzden şehir Hastanesi’ne devam etmeye karar verdim
Oozgn rabia28 ilgili bir doktor numarasını falan verdi bir sıkıntım olduğunda hemen cevapliyordu ama yoğun bakım olmadığından şehir hastanesi en ideal şuan benim için Altuğ beyden de çok memnunum çok kibar ve hastasının yüzünü güldüren bir doktor sekreterini de ayrıca çok sevdim insana özel hissettiriyorlar. Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin