Bende ilk körfezde Yaşar beye gittim ağzından maalesef kelime çıkmıyor çok sakin bir doktor beni tatmin etmedi. Evet biraz paracı körfez hastanesi. Daha sonra şehir hastanesi Altuğ beye gittim 6 ay kadar ama korona hastanesi olduğu için soğudum o hastaneden.. ve korktum.. şimdi devlet hastanesine Dilara hanıma gidiyorum keşke baştan beri gitseymişim o kadar ilgili alakalı bir doktor ki odasına girdiğim an güven verdi kadın bana ve benim için en önemliside oydu nasipse onda yapacağım doğumumu ☺️🙏 34. Haftaya giriyoruz yarın🥰