Bayanlar bende 15+2 yim ama haftalardır çok şiddetli bel ağrısı çekiyorum sol bel cukurumda bir sancı var bacağımi oynayamaz duruma geliyorum elimle tutup kaldırıyorum bacağımi kitlenip kalıyorum çok şiddetli sancı giriyor devamlı bunu yasayn varmı ilk gebeliğim de de bu şekil olmuştu ilk aylarda oluyo hep.