AltinYildizMom Emosss35 bizimki kesinlikle sağlık için normal doğum istiyor hatta onunla ilgili hikayeside var bi akrabasına sezeryan demisler 2 çocuğunada eşi inatla normal olcak demiş olmuş o yüzden Allah korusun tehlikeli bi durum olurda doktor sezeryan derse illa normal diye tutturcak okadar net yani o yüzden çok iyi bir doktor araştırıyorumki birşey olursa sezeryan derse güvensin diye ne olur ne olmaz 😂
Emosss35 AltinYildizMom birak bari eniste dogursun kiz bu ne bu kadar benimkide cok bilmiştir herseye muhalefettir ama eniste benimkinden bi tık öndeymis sabirlar diliyorum. 🤲🏻🤗
AltinYildizMom Emosss35 keşke her yönüyle araştırıp bilse içim gam yemicek te bazi konularda böyle dediğim dedik daha zaman var zamanla anlatırım izletirim artık bianda çok yorar şimdi 😂
busra-mom 19.haftamda hafifledi 20.haftamda anca yemeğe başladım şuan 21+5 olduk şükürler olsun yiyebiliyorum artık yemekten sonra aşırı mide yanmam oluyo ama en azından karnım doyuyo bugüne kadar 1 kilo aldım kızlar sizde kilo durumları ne?
Emosss35 AltinYildizMom hahaha 🤣😂 biz bu gidisle dokuz dogurmazsak iyi biseyi tasa anlatir gibi anlatiyorum bazen
Emosss35 brcozdmr-068906 Ya sen ne diyosun esim ve annem bana ekmek vermedi diye kavga ettim sinirlendim sonra gittim gulerek ozur diledim kendimi aciklamaya calisirkende agladim 🤦🏻♀️🤰🏻🤣🙄
brcozdmr-068906 Emosss35 😂😂😂😂 Seni çok iyi anlıyorum ewi temizledim bugün mesela kızımın odasinida asagı kata alcaktık durdum durdum hadi sunu indirelim bunu indirelim derken odayı tasıdım bi gardolap kaldı onada bebek müsade etmedi iyice indi aşağıya baskı yapınca bıraktım😂😂😂 Esim normal degilsin dio.Yani ewi temizledikten sonra böyle bi işe atılmam normal degildi😂