buseazizoglu aa izne çıkacağını bilmiyorum. Normal doğuma girmiyor zaten. Bir sıkıntı olursa çağırıyorlar. Tabi hastanede olması insana güven verir. Açıkcası bende ilk devlete gidicem araştırmadaki doktorum öyle sedi zaten suyun gelir sancın olur ilk orada gidiyorsun. Ordan sana karabüğe gidebilirsin derlerse gelirsin dedi. Belki senin hissetmedin açılman olur. Acil bir durum olur diye. Ambulansla sevk de ettirebiliyorsunuz. Benim iltihaplı romatizmam var. Araştırmaya o yüzden gidiyordum. Hamile kalınca doktorum burda da bir kadın doğum uzmanına gelsen iyi olur dedi. Öylelik gittim. Bu arada yakın zamanda bartın devlet hastanesinde doğum yapanlardan çok iyi şeyler duydum. Ebeler gayet iyiymiş. Yardımcı olmuşlar. Pandemiden dolayı tabi biraz da şans tekli odalarda kalma şansları olmuş. Temizlik konusu eh işte. Ama yıllamıcaz sonuçta 1 gece izin veriliyor. Bilmiyorum ben duruma göre devlete gidicem. Gece falan olursa zaten nöbetçi doktor ve ebeye bakarım. Eğer bana güven verirlerse doğururum burda. Ama eğer kendimi güvende hissetmezsem. Sevk ettiricem kendimi. Acil bir durum olmazsa💐