Merineri kibosd ben de 20+2 yim 6 kg aldım. Hiç dikkat etmiyorum açıkçası, ilk zamanlar bulantım oldu 1 kg verdim sadece. Ama moralim bozulmaya başladı sanırım fazla aldım 😅
Aslisvvl pink_dream25 her hafta değişiyor. Sabah 2 adet kayısı ve limonlu su ile başlıyorum. 2saatte bir meyve galeta yulaf süt değişiyor. Bazı haftalarda ceviz vardı 2 tam ceviz içi. Ekmek mesela tam buğday ve günlük 5 i geçmedi. Akşamları 2 kepçe çorba 12 kaşık susuz sebze veya kurubaklagil yemeği 2 kaşık yoğurt ve bolll boll salata. Marul benim arkadaşım oldu kahvaltı da dahil sınırsız tükettim.
Hafise MucizeAnnesii ya on su konusu için daha dün kuzenlere sordum dedim bu bebek büyümüyo mu tartıda kilo cıkmıyo dedim 😁 bebek suda oldugu için tartıda kilosu cıkmazmış anlamadım inanki
MucizeAnnesii Hafise sanmıyorum çıkar da ben farkında olmadan vermiştim . Sizinde öyle olmuştur . Böyle olmak daha iyi açıkcası emzirme döneminde diyet düşünmek istemiyorum 😀
Hafise MucizeAnnesii ee tabi daha iyi ben bakıyorum aksam cayında 3-4 çeşit şey yiyolar 😁 ben aksam 5 den sonra ilaç dışında bişe içmiyorum yemiyorum mesela 😁
Cicek10 kibosd bence diyetisyene başvurun sağlıklı değil gibi henüz bu haftalarda yani sonra daha çok alacağımızı düşünürsek ilerde size çok sıkıntı yaşatır hamileyiz tabi ki kilo alacağız yanlış anlamayın ama biraz çok gibi
Elif3534 leyla_ok çok değilmişsiniz açıkçası. Burda 80 ile kalanlar çok almamaya dikkat ediyor. Şeker çıkmasın diye. Bence normal
Minnak_annesi58 23+3 haftalığız ilk aylar hiç kilo almadım bu ay 5 kilo almışım doktorum bir ay içinde nasıl bu kadar kilo aldın diye şaşırmıştı kan ilacı ve vitaminler iştahımı açtı kendime engel olamıyorum 🙄