Elif3534 leyla_ok çok değilmişsiniz açıkçası. Burda 80 ile kalanlar çok almamaya dikkat ediyor. Şeker çıkmasın diye. Bence normal
Rabis01 Havvaylmz zayiftim zaten 50 kilo ile hamile kaldim şuan bakildiginda bile en fazla 55 gozukuyorum o yuzden dert etmiyorum
bademsekeri42 kibosd 20+1 3 kilo aldım son aylarda çok alınıyomş zaten biraz dikkatli ol canım bu birazda bünye meselesi ben önüöe ne denk gelirse yiyorum yalnız tatlı tüketmiyorum hatta tüketemiyorum içim almıyo tiksiniyorum
kedidirokedi kibosd 30. Hafta 9 kiloya yakın aldım son 10 günde yediklerime hiç dikkat etmedim aşırı yedim onunda etkisi var tabi 😬🙄