Chucky
almilaumay12 Merhaba , canım arkadaşım sizin durumu görünce beni etiketlemiş ❤️ Ben de durumumla ilgili bilgi vereyim istedim. 15 haftalık kontrolümüzde doktorumuz bana da aynı şeyi söyledi. Plasenta aşağıda ve önde sezaryen dikiş yerine kadar inmiş dedi. Darbe almamaya özen göster dikkat et dedi. Karnımın daha hassas olmasının sebebi buymuş. Zamanla yukarı çıkabilir takip edelim dedi. Yalnız çok şükür lekelenme gibi bir durum olmadı ilaç vs de vermedi.
Annem kalçanın altına yastık koy öyle uzan günde en az iki kez bir süre böyle yap dedi. Önceden böyle yaparlardı dedi sırt üstü rahat edemedim ama bir süre sırt üstü bir süre de soluma dönerek altımda yastık ile uzandım. İki hafta sonra biraz daha çıkmış olduğunu öğrendik çok şükür 🤲🏻 18 haftalık Perinatolog muayenemizde de daha iyi durumda olduğu bilgisini aldık.