Merhaba kızlar şuan 15 haftaligim doktorum plesantanin biraz assagida olduğunu söyledi ara ara lekelenmelerim oluyor bunun sebebininde plesantanin assagida olmasindan kaynaklı oldugunu söyledi 1 tane iğne vuruldum sadece dun yine 1- 2 damla lekelenme oldu doktor ara ara olabilecegini belirtti başına gelen var mı ?