Fundasrc-2 Kesinlikle tek doktora bağlı kalma taraftarı değilim aynı şekilde ilk gebeligimde doktorumdan çok memnundum ki malesef gitmiş ilk başka bir doktora gittim hiç bir bilgi verilmedi bana 2.doktorum şuan düşük önleyici iğne vuruldum evet ama yinede farklı bir doktora daha muayne olmak için ıstanbula ailemin yanında gideceğim çünkü malesef burdaki konumum ve hastane şartları çok zoe benim için Çok çok geçmiş olsun Umarım zamanında kucağınıza alırsınız sağlıkla sıhhatle