En geç öğrenen benim galiba 😬 son adet 24 şubat ben bugün öğrendim 😬5+5 mişiz bugün o kadar belirgin bir kırmızı çizgi çıktı ki testte 🤭 ben şok
kızım var 34 aylık haziranda üç olacak inş erken mi zamanı mı bilemiyorum 🤷🏻♀️ Varmı benim gibi olan ☺️Hepimiz için hayırlısı olsun sağsalim kucaklarımıza alalım Bebişlerii inş daha 19 nisanda ultrason tarihi alabildim iki hafta var sanırım gittiğimde kalp atışı duyulur