Ben bir şey sormak istiyorum benim geçen hafta yani bebeğim 4 haftalıkken beta hcg değerim 4642,36 çıkmıştı üstünden bir hafta geçti şu an ne bilmiyorum önümüzde ki hafta kontrolüm var değer normal mı acaba biraz yüksek geldi çoğul gebelik olabilir mi 🥰