3bebekannesiii hazaltolga1 benimde son adet tarihim 26 şubat 3. Gebeligim kontrole 13 nisanda gidicem
hazaltolga1 3bebekannesiii aaa aynıyız ne kadar güzel 😍 maşallah 3.gebelik tecrübeniz var, 12 nisan benimde kontrolüm
hazaltolga1 Bebegim4 ay hiç bilmiyorum inan kız istiyor gibiyim ama erkek olacak hissi var gibi de 😂 sağlıklı olsun da 🙈
3bebekannesiii hazaltolga1 doğum kontrol yapına rağmen gebe kaldım hayırlısı bakalım 1 kızım 1 oğlum var
miniko_2308 hazaltolga1 ben de böyle bir post açılmasını bekliyordum 😊 son adet tarihim 1 mart, bugün 5+0 olduk mercimek kadarız. 4+2′de keseyi gördük çok şükür, sıra kalp atışında. Bir belirti olmadığı için biraz şüpheliyim inşallah sağlıkla devam eder hepimiz için aralıkta evlatlarımızı sağ salim kucağımıza alabiliriz 🍀
hazaltolga1 miniko_2308 bizde 5+3 deyiz mercimeğimle 😍 benimde hiç belirtim yoktu dün biraz bel ağrım oldu bugün de kasık ağrım oluyor ara ara iğne batıyormuş gibi 🙈 bence endişelenme herkeste belirti olmayabiliyor, an inşallah şimdiden çok alıştım inşallah sorunsuz bir süreç geçiririz 🤲🏻🥰 bende aralığa kadar burdan devam edelim doğuma kadar her şeyimizi burdan paylaşalım diye açtım postu
havakcdl-48 miniko_2308 aynıyız bende son adet 1 Mart pazartesi de ilk muaynem var çok heyecanlıyım ilk kez bebeğimi göreceğim nasip olursa 🤩
Ebruuuusalman miniko_2308 bnde 1 mart son adet tarihim sz keseyi gordunuzmu kalp atislarini duydunuzmu
hazaltolga1 Basakgul maşallah ne kalmış ki şurada, yarısından fazlası gitmiş 🙃 sağlıkla kavuşun inşallah tam yaz bebeği 🌸
Cemilef92 Benim de son adet tarihim 5 Mart, test yaptım pozitif ve bu Cuma doktora gideceğim tam 5 haftalık olmuş oluyor, erken mi sizce keseyi görmek için ? Gidip tedirgin dönmek istemiyorum 😰
Jhr468g Cemilef92 seninle aynıyız cemile 😊 ben de bugün gittim 5 haftanın içindeyim ve keseyi gördük merak etme seninki de çoktan görünür allahin izniyle 🥰
3bebekannesiii Cemilef92 canım ben bilerek bekliyorum öğrendiğimde 4+5 ’di 13 nisanda gidicem tam 6+4 olucak dediğin gibi tedirgin olmamak için bekliyorum
Nur4026 Cemilef92 Ay benimde 5 mart son adetim aynıyız 🥰 doktora gittim kese gibi bir şey görünüyor 2 hafta sonra gel dedi heyecanla bekliyoruz günler geçmiyor 😂
Cemilef92 Jhr468g Aaa ne güzel ben de görebilirim inşallah, umarım sağlıkla kucağımıza alırız ikimiz de 🥰🤲🏼
hazaltolga1 3bebekannesiii ay ciddi misiniz 🙃 nasip kısmet işte yaşları kaç diğer çocuklarınızın araları az mı
miniko_2308 hazaltolga1 3 güncük varmış aramızda 🥰 ben hep tereddütlüyüm hep tetikteyim acaba bir şey oldu mu diye sanırım kendimi rahat bırakamadığım için pek alışamadım. Keseyi gördük çok şükür kalp atışını da duyarsak biraz daha rahatlarım umarım. Ben 3+2′de öğrendim o zamanlar bel ağrısı ve kasık ağrısı oldu ama sonra olmadı. Belki dönem dönem olup geçiyordur. Postu açmakla iyi düşünmüşsünüz en azından birbirimize destek olalım. İnşallah hamileliğin sonuna kadar sağlıkla gelip sağlıkla doğurup büyütebiliriz 🌸
hazaltolga1 miniko_2308 bende keseyi gördüm kalp atışını bekliyorum heyecanla inşallah duyarız 🤲🏻🌸 çok erken öğrenmişsiniz ben 4+2 de öğrendim ağırlarım da yeni başladı endişelenmeyin inşallah her şey yolundadır 🙏🏻 evet bende öyle düşündüm inşallah aralık anneleri olarak burada devam edip birbirimize destek olabiliriz 🙈 amin inşallah