kucukadam yok henuz ögrenmedim riskli gebelikti her doktora gidisimde daha acil durumlarla gittim sormayi akil edemedim onumuzdeki hafta cuma randevum var 15 haftalik olcaz allah izin verirse benim minikte kendini gosterirse ogrencem insallah 😁 sen ogrendinmi