balbocegimm Remziye_2121 suan an çok kötüyüm herseyden tiksiniyorum kusmaktan bulantıdan bıktım inşaallah bu günleride atlaticaz 11+2 oldum 2.trimestir i sabırsızlıkla bekliyorum
Funda2735 Remziye_2121 bizde geldik ekim son diyor program bize de ama belli olmaz daha çok küçüğüz 🤰🏻😍
Remziye_2121 Zyneepemree ara sıra oluyor bende bundan 1 hafta önce ne yediysem çıkartıyordum şuan hafif mide bulantısı ve karnım sabahları sertleşiyor
Selenaysss Remziye_2121 10 haftalıkken mi cinsiyet öğrendin canım bende yarın 10+6 olacağım acaba öğrenir miyim yarın ki kontrolde 😄 ah birde sabırlı olabilsek
Remziye_2121 Selenaysss yok doktor sadece hareket ettiğini görmüş cinsiyeti öğrenmek için daha çok erken dedi