Gmzclb Herkese meraba bende 12+6 doğum 10 ekim gösteriyor uygulama benimki ikiz daha erken gelirler gibi🤗 tuvalete sık çıkma durumunuza değişiklik varmı tüm gün 3 saatte bir mutlaka gidiyorum gecede dahil 🙄
Remziye_2121 Gmzclb yok şuan bende öyle bir durum ama sabahları uyandığımda karnımı sertleşmiş şekilde görüyorum
Ecem Remziye_2121 bol mide bulantılı halsizlik ve bolca baş ağrısı İLE geldik bu zamana kadar 10+3 bu arada bu hafta diğer zamanlara göre daha iyiyim şükür iyi olmak zorundayım 3 yaşında dünya tatlısı bir cimcimem daha var 😍 sizin nasıl gidiyor sizler nasılsınız 🙂
Ecem Remziye_2121 gazdır muhtemelen bende kızımda öyleydi aşırı serti karnım ama doktoruna danışmanın isterim magnezyum eksikliğinde olabilir ağrıların varsa