perilice123 Dilekcnkn ay ben de ya özellikle sağ veya yüzüstü yatınca karnım çatlıycak gibi hissedyorum🙈 üstelik öyle büyük bir karnım da yok anlamadım.
Dilekcnkn perilice123 benim karnım var yani gaz geceleri oluyor genelde ama sabahta oluyor o yüzden rahatsız hissediyorum nasıl yatacağım bir fikrim yok 🤷♀️
Elfelf475 Remziye_2121 ben de 1 kasım ama ekim sayılırım 😁 bulamtısı geçip iştahı halaaa yerine gelmeyen biri olarak burada durayım 🌸
AltinYildizMom ayselgunes27 benimki geçen hafta çikolata yemedende durmuyordu yerinde bakalım haftaya görür inşallah 🙏
Ozlemm92 Remziye_2121 benim de çok uykum geliyor hep yatasım var zaten riskim vardı geçen haftaya kadar yatıyordum hep alıştım iyice mayıştım:(
Emosss35 kucukadam 13+6 bende canim son adet tarihine göre 3 ekim ama ultrasona göre 26 eylül tabi daha erken davranmazsa minnaklar 🤦🏻♀️😅🤣